Управління соціального захисту населення Подільської районної
у м. Полтава ради

вул. Гайового, 3, м. Полтава, 36005
тел/факс: (0532)51-20-43

Дата публікації:

Інформація про Реєстр, перелік документів, які подають надавачі соціальних послуг до реєстратора для внесення до Реєстру

Перелік документів, які мають подавати надавачі соціальних послуг до реєстратора для внесення інформації до Реєстру визначено в Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99 .

Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг (далі - Реєстр) - це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, використання, знеособлення і знищення даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством.

Реєстр є складовою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

Реєстр складається з трьох розділів:

Держателем Реєстру є Мінсоцполітики.

Реєстр ведеться шляхом внесення відповідних відомостей реєстраторами до реєстраційних карток і формування реєстраційних справ за кожним надавачем та отримувачем соціальних послуг.

Електронні примірники документів/відомостей та електронні копії документів вносяться до Реєстру в електронній формі та є складовими реєстраційних справ надавачів/отримувачів соціальних послуг.

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, за бажанням подають:

У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

Документи, що підтверджують повноваження особи, якою подано документи/відомості, перевіряє реєстратор із використанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи. Якщо під час подання заяви надавача соціальних послуг через електронний кабінет необхідні дані отримуються автоматично шляхом електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, додавати до заяви довідки та документи/відомості, що містять такі самі дані, не потрібно.

У разі виникнення питань, рекомендуємо звертатися до управління соціального захисту населення Подільської районної у м.Полтаві ради за адресою: м.Полтава, вул.Гайового,3; тел:512055.